10-11-10

dagen har varit helt banan.. emh.. helt flum flum... upp och ner... Nej jag skoja.. emh.. började kvart över 9 idag.. skönt, som vanligt.. emh.. ja.. jag fattar inte ett skit av systemet.. helt jävla stört.. bläää!!!!
ah.. vad har varit bra idag då? snön!! vi har byggt snölyckta, lekt i snön. det är massa snö <3 vi har brännt lite hår också.. thihi vi satt 5 pers i ring och, ja man hittar ju alltid ett hårstrå som losnat då och då på tröjan eller så.. iaf, vi satt däre och brände upp dom.. kollade vems som brann bäst.. det va kul (Y) fick sälskap av Moa J hem, eller ja, typ hela vägen iaf :) sen har jag bara tagit det lugnt.. DÅLIGT! jag sa ju att jag skulle söra snögubbe.. jaja... får väl gå ut snart då...

Verkstan ikväll :)


hahah :P

corinn och Leonie attakerar mig :O

Moa E och Leonie <3

visst är den väl fin xD <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0