hahahahahahaha xD

visst är jag väl bara fööör kass? xD japp!

jag har inte haft tid att gå in på bloggen just nu.. elr ja... mmh..va hos Linnéa på valborg ju..hade assssss myyyys<3<3 grillade i skogen,drack....pommac :P haha och ja typ det <3 kollat film, ridit massa kul och mys grejer <3<3<3<3<3<3<3333 älskar dig <3

red ju i måndags på åkerby ockdå.. gick så jävla bra<3 hade Palle plutt som inte brukar hoppa nå bra, alltid stanna och springa brevid och skit.. men han hoppade ALLT!! utan att stanna :D :D Marita (min ridlärare) berömde mig as mkt, hon sa att jag var jätteduktig :) ni får film senare :)

igår, fyllde min älsk år hihi Linnéa <3 så hon fick följa med mig hem så köpte jag lite fika så vi kunde ha kalas hihi <3 presenten får hon sen :P thihi vi hade myyys iaf <3<3 hoppas hon hade en bra födelsedag <3 

 
nu har mamma och Marcus fått lägenheten i falköping också (Y) så nu är det ifull gång med måla om och tapetsera :) faaan va nice <3


inte mkt kvar i skolan nu.. jobbar med showen och allt nu.. Showen kommer bli rolig och random xD hahaha.. det är vårat tema.. random och lärarna xD thihi... MEN!!! gud vill typ straffa mig.. jag kommer ev inte kunna vara med på showen.. jag jobbar nämligen på en mässa i sthlm då.. just den dagen vi ska jobba så sätts showen.. och det går inte att byta datum :( :'( fan!!!! :'( :'(

Annars är väl allt som det ska tror jag xD

Kommentarer
Postat av: minéa

haha amanda, du va inte hos mig på valborg? :D

2010-05-09 @ 19:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0