Hälsodag!!! xD

vaknade vid halv 8 imorse, fick skynda mig o duscha o fixa och käkade smörgåstårta till frukost :) sen dra till skolan, hade hälo dag.. Det var faktiskt jättekul, hade samarbetsövningar och lite ''fys'' sen gick vi nytidsorientering / nytidspromenad... sen hade vi 2 föreläsningar :) efterskolan gick jag och mötte Marcus och Max på tåget :) kulit.. mamma,jag marcus o max drog till donken o köpte mat.. mamma drog till jobbet för dom fick vattenläcka.. så jag max o marcus gick hem och åt mat :)så fick jag present av marcus o max.. en Tokio hotel film  (Y) taack så mkt <3..


Sen drog vi ut till pulka backen och åkte pulka :) på väg hem drog vi till mammas jobb och hämta med henne hem... Utanför mammas lägenhet började vi alla brottas, jag o mamma brottades i snön, max brottade ner mig ;) hihih nu ska vi käka lite glass och maränger :) hihi gott,gott.. hoppas ni alla får en bra kväll <3 kram







// Amanda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0