en fartfylld helg och mys<3

Ååh går dagen på busborden var rolig, Max lekte och flög runt som en liten galning.. sen drog vi hem, jag o max va ensamma hemma när mamma o Marcus handlade.. vi gjorde tårta :) sen låg vi i fatboy:en och mös igen :)<3
så käka vi lite mat, o tårta.. sen mös vi i fatboy:en igen <3 kollade på scary movie när max lagt sig.. :)




 


Idag (17 januari) ..annars har vi inte gjort så mkt, busat lite, mös lite i morse. haha när jag vakan och gick ut rtill vardagsrummet låg Max i fatboy,en så frågade han mig... ''vill du ligga med mig?'' hihih, men ja, det han mena va ju om jag ville ligga brevid honom i fatboyen hhih.. sågjorde det, mös lite.. så käka vi frulle.. sen lekte vi massor.. så käkade vi glass.. sen va det dags för dom och åka hem till Falköping igen.. :(



När dom åkt iväg så drog jag och mamma till Hälla, köpte ny skidjacka, mössa och vantar :)på stadium för mitt presentkort jag fick av morfar i julklapp :) hihi kulit <3
  blev en rosa jacka, och vantar och en svart mössa (Y) yeeah :P hihih..




NU på kvällskvisten var ullis och lilla Meja här och fikade på tårta :) fick massa bra grejer i födelsedagspresent av dom, massa bra aker man kan behöva som 16 åring.. :) (skönhetsprodukter)


nu sak det bara bi lugnt här.. ha en bra kväll :)

// Amanda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0