Braaaa daaag!!

skolan idag va väl nice antar jag :) den dög iaf.. efter skolan drog jag Hannah, Linnéa-älsk och Moa till wendys coffé och fikade lite, gott (Y) sen drog jag Hannah och Linnéa'älsk ner till bowlinghallen och bowlade lite, jag och linnea-älsk vann med samma poäng och sen kom hannah :) sen drog jag o Hannah hem till mig och fixade naglarna till imorgon, då det är avslutnings fest :) (Y)

drog till stallet, red på super söta Lappras idag, han va ju jätte rolig (Y) :D hihi hemma nu.. trevligt..

dagen va bra ..


mmmm<3

såå bra gick de för Linnéa-älsk xD (Y)

vägra ståstilla xD haha..

han e så söt (Y)

tack för en bra dag..
PUSS<3<3

Kommentarer
Postat av: elliot

han är min älsklings häst av dom stora(A)

2010-03-10 @ 19:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0