fint!!

ååh begravningen idag var super fin.. Det var mycket kul att få träffa massa släcktingar man aldrig träffat, vissa man inte ens visste fanns.... Hemma, pluggade jag Engelska med Monica, hon har ju bott i usa och hennes man e ju där ifrån så hon e ju experten (Y) tack för hjälpen!! <3

Hem till mammsen, fikade hih hon hade köpt två tårtbitar så vi fikade lite efter kvällsmaten :)<3 NU sitter jag här och bloggar, kul va ? hihi ska fixa mina naglar lite tror jag :)


ååh föresten, mamma berättade igår att Max sa att han saknade mig och att han ville att jag skulle komma till han, då blir man glad <3

Max- vrf är inte Amanda här?
mamma- hon har så mycket och göra vet du så hon kan inte :(
Max- vrf har hon så mycket att göra då?
mamma- jag vet inte..
Max- för jag saknar ju henne, jag vill ju att hon ska komma hit..

så hade han sagt till sin mamma innan att han trodde att jag skulle komma och va super glad sen när mamma kom så sa ju hon att jag inte va med, då blev han ledsen :( lilla Maxen <3


begravnings outfit

blomma

tårna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0