tröööött!!

åååh seeeg jävla dag... Började morgonen med att ah, vakna o allt sånt.. men i skolan började vi med att se på lucia tåg. mkt,mkt vackers och sen vidare till verkstan.. Vi beter oss bara mer och mer som tjejer.. Men kul har vi.. okej, det där är bara kul om man vet vad jag pratar om... aja.. Idag började jag med en halskedja till migg ''gyllenpanzar'' halssmycke jag gjorde för någon vecka sen, hoppas de blir braaa :)

Efter skolan var det bara o dra hem, känns skönt att det här är sista veckan innnan lovet, det känns.. jag orkar verkligen inte göra någonting humm... Iaf, hem efterskolan, vänta på Max.. Mamma är i sthlm och mackan kom hem senare så Max och jag klädde båda granarna. Vi har en uppe och en nere. Men iaf.. Klädde dom, fikade på lussebulle.. sssh, säg inget ;) kollade på draktränaren, den va faktiskt bra.. Max sa att jag inte fick säga något till min mamma...

- loppis, efter det här, kollar vi på draktränaren...Men säg inget till sanna! Den är skit läskig, tjejer får inte se den.. då blir ni rädda..
- jahaa okeej, jag ska inte säga nått..
- bra, du får säga till pappa, men inte sanna.. det är bara killarsom får se den.. och du...

Sen kom mackan hem med lite kina mat till oss, gött :) nu äre tv som gäller!!!

Hoppas alla,alla alla har haft en braaa dag :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0