pustar ut... rastlös?

Äntligen.. Nu har jag varit igång heeeela dagen.. faktiskt! Vaknade åt frukost sen började jag direkt med julklappen jag skulle göra.. Höll på i typ 3 timmar, så jag var väl klar vid 1.. Sen städade jag mitt rum lite. Sen gjorde jag och mamma köttbullar.. Sen städade jag lite till, sen drog jag och mamma ner på stan och köpte lite saker. Mamma hade massa rabattkuponger osm går ut på julafton, så då passade vi på :) Emh sen fixade jag naglarna. Sen kom Max, kollade lite på film med honom.. och nu sitter jag här i soffan... RASTLÖS!!? va? borde jag inte bara typ vilja sova eller nått? ne, jag är rastlös..

Jag kan ju faktiskt packa, för det skulle jag ju också göra.. Men väskan jag ska ha är full med massa saker.. Min mamma är för lat eller trött för att rensa ur den.. Nej men hon vet inte vart hon ska lägga allt, det är en hel del saker kan jag ju säga, hehe.. Men jag måste ju packa ikväll.. eller börja iaf.. För imorgon ska mamma till frissan på morgonen, sen ska vi fixa oss för att fira jul med Mackans föräldrar.. Ja vi firar jul me dom imorgon och sen mammas sida den 24e.. lika bra, då får man fira med alla :) ah. iaf.. så ska vi fixa oss för att åka till dom och sen ska vi typ åka dit.. Sover kvar där till den 24e, käkar frulle där, åker hem hit och fixar oss för att åka till skövde och fira jul där.. sover där den 24e - den 25e.. på morgonen den 25e åker jag till pappa.. JAG MÅSTE PACKA!!


rullar köttbullar :)

Naglarna nu till jul...


avslappnande ansiktsmastk :) bra ''slut'' på dagen (Y)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0