mysigt<3

Jag har haft n myysig dag idag jag.. började med att åka till Enköping, red med Mia.. Vi galloperade i snön i ''skogen'' mysigt värre, sen drog vi (familjen) in till stan, åt lunch med lovisa på vita elefanten.. sen gick jag en sväng på stan m lovisa och kollade kläder till nyår.. sen fika vi lite md fido på wendy's.. sen for vi upp te godisgallerian, sprang in på nightmare, skokanonen och sen köpte vi typ 2kilo godis.. Det är till nyår om det är någon som undrar :)

Nu blir det fixa och dona lit här hemma inför morgondagen, lika bra och börja idag liksom.. Jag menar med dekoration och allt... slipper man gå upp tidigt imorgon.. ni vet, de tar tid o sminka sig o fixa håret, så tid säger jag bara.. tid behövs imorgon.. ;)


puss på er!!


hade tråkigt.. här får ni mitt tidsfördriv xD

Kommentarer
Postat av: Amanda Kaulitz <3

men va coolt! :D

2010-12-30 @ 19:52:27
URL: http://aamaandafalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0