Hej på er <3

Hej på er sötisar :) Hoppas ni alla hade en super duper mysig dag igår.. även idag :) Själv hade jag en otroligt mysig dag igår, god mat, mys med familjen och fina julklappar.. ÅÅÅh som vanligt galet mkt julgodis ;)

Idag har jag åkt tåg.. som tur va va detdom sär fräschare nyare tågen, ni vet dubbeldeckarna. Satt där uppefaktiskt det va trevligt :) hade världens sötaste ungar vid min plats, super söta :) Nu är jag hos pappa i Stockholm, här hela veckan och sen på måndag nästa vecka (efter nyår) åker vi till Åre, ska bli massa,massa kul :) Har fina julklappar här också, roliga faktiskt xD pappa är som han är... ;)

Meeen, iaf vi kom precis hem och har uppdaterat min nya fina mobil jag fick idag då :) och innan det var vi på premiären av nya Narnia filmen kung caspian och skeppet gryningen.. Mkt bra film, tkr jag iaf :)

Hoppas alla får en mysig morgon dag <3

bilder kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0