Det är en dag idag också!

Japp, precis så är det, det är faktiskt en dag idag också! hehe hade bara lust att skriva de.. Idag har jag inte gjort så mycket direkt.. Mest lyssnat på musik och lite sånt.. Vi har handlat nu till nyår.. Faaan vad dyrt de blir, och då köpte vi liksom ''bara'' snacks,dricka och varmrätt... ah och lite dekoration.. Nu ska vi fika lite och kolla på film tänkte vi.. Imorgon blir det n dag i Enköping.. ah inte hela dagen kanske, men på morgonen ska jaf rida med Mia, sen ska jag försöka träffa loviza och sen ska vi handla godis på godisgallerian :) haha nu har ni redan fått min morgon dag liksom xD thihih Nej men självklart bloggar jag imorgon också :)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

ska bli mys!!

2010-12-29 @ 21:16:10
URL: http://luue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0