skolfoto imorron!!!

aaaah!!!! skolfoto imorron och... jag vet exakt hur jag ska se ut och vad jag ska ha för kläder (Y) yeeah!

trana idag, gick super.. gjorde rondat flickis helst själv! faktiskt.. jätte nöjd.. tyyyp hela träningen finns på film haha xD (när filmen e fixad kommer den på träningsbloggen) sen körde vi styrka hahaha herregud xD så mkt skratt... 

 åååååh!!!!!<3<3<3<3 Gabbri är tbx nu<3 har inte träffat henne på 3 år <3 hon har bott i USA.. åååh så jag saknat henne <3<3 vi satt o snacka massa minnen <3<3<3 love you sis <3<3<3<3


nej men vet ni bloggen? jag tänkte kila nu jag.. upp tidigt imorron.. typ.. ;) hihiiii...

pusspuss på er <3<3

XXX Amanda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0