paarty party!!!

nu är scenen klar och bandet har stääät fram sina instrummet.. det börjar bli gryyymt mkt folk och ljudnivån hösj.. men ? vad gör det, det är ju PAAAARTY!!!

jag har varit hemma hos Jenny och fixat mig (elr VI fixade oss) åkte tbx till klubben igen.. och nu sitter jag här..

snart börjar middagen i Hangaren (stavning?) det är iaf flygplans garaget. sen är det som sagt band som spelar inne i klubbhuset..
haha jag och jenny diskuterade det i bilen.. asså klubbhuset är ganska gammal och ja... då tänkte vi att, shit nu när bandet är där och det sakert kommer vara massa folk som står där inne och hoppar så kommer nog golvet gå sönder.. haha xD

sen började vi snacka bränder xD typ (går absolut inte in på detaljerna här)

meen iaf..  vi ska ha fett kul ikväll <3 kaaanske kommer in i kväll igen men lovar inget..



kyss på er <333

XXX Amanda <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0