ny uppdatering, sorry för väntan

Happ, de vart inge Tokio hotel för mig då...men,men sååå e de liksom... jag va iaf ca 8 mil från dom så ;) hihi..

japp, men allt som hänt som jag inte läggt upp, hummm... jag har tränat, tränat, och tränat xD fikat me bästavän<3 emh tränat xD emh.. ja juste!! jag köpt en ny soffa till mitt rum, kollat fotbollen på sverige... sen har jag....... varti på 2 kalas Angelica som fyllde år i tisdags (samma dag som tokio hotel Gustav ) sedan fyllde ju min kära kusin år igår och min faster fyllde år i lördags <3 hiih kalas,kalas :) 

I helgen blir de 40 årsfest på aros så drar dit på fest :D niiiice hihi ;) de är klubben som fyller 40 så det kommer lite gamla och nya skydrivers...så ska aros visa vilka fest röjare dom är..hahhaha jo tack vi vet redan xD

men,men ursäkta för mitt dåliga uppdaterande, det var pga th tävlingarna.. men nu kör jag på som vanligt igen :)

 (ska starta en egen liten blogg som kommer innehålla gympa grejer, foton och ev videos från träningar, uppvisningar och tävlingar..och lite uppdaterin om vad vi gör och hur vi utvecklas (Y) åter kommer om det senare :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0