mys helg? jo visst :)

Hihi helgen.. den har varit såååå mysig jö <3 torsdags gick vi o la oss tidigt.. fredags kollade jag på Linnéas träning, sen drog vi och köpte mat på donken och åkte hem o käka :) så kollade vi på film och käka godis och chips.. hihih :) lördag vakna.. kolla film, äta godis, kladdkaka till frukost.. sen drog vi ut på stan o köpte mer dricka, linnéa köpte stop and drow. (nagelgrejer) så gick vi hem.. fixade oss lite.. så gick vi ut och åt goood mat på restaurang.. mmmm riktigt gott :) så gick vi och hyrde 2 filmer, första filmen va bra, andra va inte så bra.. men aah den dög iaf :) söndag vakna.. film xD (igen) godis.. aah så va de..

jag och myspys älsk Linnéa har typ legat i soffan och myst med varsit täckte hela helgen och bara käkat gott och bara... glott massa film <3

Bara för att jag ÄLSKAR min bäääästis Linnéa <3<3<3



 




Tack älskade bästis för suuuuuper myyyyysig helg <3<3<3<3<3<3<3

puss<3
XXX Amanda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0