lunchläsare

Tjeeenare lunch läsare xD nej jag skoja bara.. aja jag sitter iaf och ’’jobbar’’ musik här i skolan då.. det går ju såååå bra ;o) märker ni ju? Nej men jag tänkte att vafan jag kan ju slänga in ett litet blogginlägg när jag nu sitter här vid datorn.. (lite i hemlighet liksom) ska ta och käka lunch här snart, tror det va typ kyckling gryta och ris eller något liknande.. det går ju ner liksom.. emmh humm, igår va jag med Ida (idalies.blogg.se)  när hon klippte sig och slinga håret.. det vart jätte fint (Y) sen var jag och åkte båt ;o) nej men jag och pappa hjälpte fido att ta upp sin båt, sen orkade jag inte va kvar så jag gick hem till mamma och målade naglarna xD nu är dom blå.-gula dom är bara såååå grymma!!! Sen drog jag och tittade när bästa vän <3 Linnéa och hennes mamma red. Linnéa hade nya hästen. Såå söt han heter Nalle puh jätte gullig.. :o) Aka Nelly pjhyu…. sen hem bara och kolla lite tv med pappa..

I helgen ska linnéa va hos mig, eller ja, hon ska va hos mig från Torsdag.. fyfan va kulit vi ska ha då? (Y) men jaaaaaha! Nu sitter Linnéa och tjuv läser här :O hon kan fan aldrig hålla sig till färdig production xD hahah.. hon hälsar föresten <3

Sen efterskolan blir de träning som vanligt då.. nice (Y) så om de blir mer inlägg kommer dom seenare ikväll..

Puss på er <3

XXX Amanda<3   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0