Livet..

ska bara börja med att tacka min pappa för att han är så sjukt snäll som som fixar och donar.. igår kväll överaskade han mig och mamma på först en middag och sedan gick vi på teater (ståuppkomiker) det var jätte trevligt.. det är så roligt att blå öeraskad, älskar sånt verkligen.. man får ett sms liksom..

- ''på söndag är det överakning, det är mat 17 och sedan en hemlis kl 19 som håller på ca 2 timmar, ni ska ha på er vanliga kläder, inga myskläder, kram pappsen'' (gullig bild till)

asså sånt är så himla kul liksom :D tkr inte ni andra de?
att han ska ta med mig till Skottland på höstlovet? ååh gud så jag längtar det ska bli såååå himla kul att åka dit.. jag har velat åka dit väldigt länge, bara haft en känsla att jag vill dit liksom.. nu ska jag de.. sååå kul :)



men iaf.. det det som jag egentligen tänkte skriva om i detta inlägg :)


Asså, jag verkar vara så mkt före mig själv i framtiden, alltså liksom jag har redan fan bestämt min framtid känns det som.. eller ja, så som jag skulle vilja ha den.. Liksom jag bestämde mig i 4-5 att jag ville bli skådis och ska göra allt för att bli det. Jag vill fortfarande och ska också bli det, så är det bara! så Estet drama väntar på mig ;) jag har nu också bestämt att nästa sommar väntar det en fallskärmskurs, jag ska alltså bli en del av klubben på riktigt.. (inte bara vara eran maskot, Oskar) utan nu ska jag bli skydiver.. på riktigt. när jag gått ut gymnasiet ska jag åka till, helst USA och jobba eller plugga (hoppa fallskärm på sidan om), sedan ska jag söka in på scenskolan i sthlm. (under tiden söka skådis jobb) sedan händer vad som händer.. ellehur?

men asså vafan jag har redan bestämt allt.. jag vet vad jag vill, jag tänker ta mig dit.. som asså, vissa personer vet inte ens vad dom vill jobba med när dom blir äldre, dom vet inte vad dom vill söka till gymnasiet.. jag har redan en plan, och haft mycket länge.. det är en dröm.. och jag tänker leva den drömmen..

    


Jag har bara en sak att säga.. ge inte upp hoppet för framtiden.. framtiden är alltid ljus om ni gör den ljus... ingen annan kommer göra din framtid åt dig, det är bara du som kan skapa din framtid


Puss på er <3 älskar er <3

XXX Amanda <3



Kommentarer
Postat av: Pappsen

Ville bara säga att jag älskar dig också!! Du är det finaste på jorden!!!

2009-09-21 @ 23:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0