Pulka glögg kväll 22 december

ojoj närmare sig jul :P ooooooh.. :P hihi men iaf, Vi drog och åkte pulka, jag, pappa och Monica i skolparken, det va typ bara vi där.. men de gjorde inget de va fett sköönt <3 efter det gick vi till det lilla mysiga cafet tant gräddelin där jag tog en varm choklad me grädde och en saffransbulle, mmm <3 gott <3 sen gick jag hem och städade inför glögg kvällen med släckten på kvällen :)

vi bjöd på fan allt, och gott va de också.. vi hade fråge sport, jag hjälpte gabbe min kusin att vinna, jag kollade svaren innan :P haha xD men jag kunde dom flesta frågorna annars:P men vi hade mysigt iaf <3



pulkaaa!!!! (vi köpte nya grejer påvägen till pulkabacken!!)

gjorde mys i mitt rum också <3

allt gott :)

tack för trevlig daag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0