9 december - LUCIA UPPVSINING

hahah jani, direkt efter att bussen från kryssningen stannat i enköping skjutsade Mia ner mig till idrottshuset, då började nämligen våran gymnastik - lucia uppvisning.. jag fick skynda mig o byta om när jag får reda på att dom INTE betällt våra special lampor, vilket var synd eftersom det var den som gjorde dansen speciel.. men men.. sen satte dom våran andra dans direkt efter så jag han knappt byta om, glömde ljusen så jag fick låna ett ljus, så jag dansade bara med ett ljus.. synd.. Sen var det dags för lucia tåget, och då hittade jag inte tomteluvan så jag tog någon annans xD haha.. ja ni hör ju hur jävla stressigt det var.. det vart små fel här och där xD hahah...


Men det vart nog bra iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0