jordensförändring

asså seriöst, media och forskare skyller allt på oss människor, att vi är så elaka mot miljön, att vi förstor den.
Men nej, vafan det är inte bara vi människors fel, visst vi kanske ''skyndar'' på den men det är ju bara miljön som ändrar sig. tillexempel på dinosarie tiden var det ''tropiskt'' klimat på hela jorden sedan bara ändrade sig jorden och det vart mer som nu. Sedan helt plötsligt ändrar sig jorden igen och det blir istid? fanns det bilar på den tiden? nej fanns det sakar som förstörde klimatet? nej. sedan blev det varmare igen och istiden försvann, fortfarande inga bilar som förstör.

alltså det jag försöker säga är, det är inte människan som förstör, det är bara jorden som ändrar sig, och som sagt vi kanske skyndar på det så det går fortare men det är inte människans fel att det tydligen blir varmare. Ska jag vara ärlig tycker inte jag att det blivit så jävla mycket varmare.

Samma sak med djuren, alla säger att vi människor förstör klimatet så alla isbjörnar dör, samma sak där. Dinosarierna dog ju ut, och de var fan inte pga människor, det är massor med djur som dött ut, som inte varit pga människor.


nu låter det antagligen som att jag är värsta beserviser och världens miljö bov, det är jag inte, jag är miljö vänlig ;o)
Men jag säger bara att ALLT är inte människans fel!!



XXX Amanda <3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag håller med dig! Riktigt bra skrivet .. Du är en liten smartis loppan ;)

2009-08-11 @ 15:50:44
URL: http://loviiizaa.blogg.se/
Postat av: Tagge

Bra sägning!!

2009-08-11 @ 23:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0