en underbar dröm <3<3<3

ååååh vilken underbar dröm snälla låt den vara sann<3

så har man ju vaknat upp och tänkt måånga gånger i sitt lev, och fler blir det nog.. jag vaknade så i morse jag...

jag drömde att jag var i skolan och en kille från england (fast han pratade svenska) vad där... vi skulle ta en guidad tur i stan och jag följde med, vi satt i en bil och han var ju bara så sjukt underbart söt <3 han satte sig nääära mig och duvet kinderna blev helt röda vettu ... hihi så tåflörtade vi lite, och therece är med och hon fnittrar åt oss..
sen hamnade vi plötsligt i England och han visade mig runt på hans skola, bara han och jag <3  han berättade sen att han var Prins i England   (haha snacka dröm prins)  sen plötsligt är vi påväg upp i något gamalt hus typ, det är mörkt och bara trä.. vi klättrar upp och sen ner. två tjejer är som 2 apor och s´vingar sig ner... vi kommer ut på en stor vacker gräsmatta och han ser typ en lerpöl och han börjar kasta lera på sin livvak som kastar tillbaka, jag skrattar åt dom och han kommer fram och kysser mig <3<3<3<3<3<3

sen åker vi i en glaskula (som flyger) till ett ''snöland'' det är ett is slott och bergen ser bara ut som gigantiska istappar..
man ser norrskenet över ''bergen'' och det är sjukt fint <3 sen typ blir vi som ''fångade'' av någon och dom sätter oss i en stor vagn (as fin<3) och kör iväg med oss allt i bakgrunden glittrar och det är otroligt vackra färger<3 vi kommer tillbaka till slottet där han bor och vi kysser varandra flera,flera gånger <3

sen vaknade jag :(

och somnade om..

jag hamnar då hemma hos Hannah och jag frågar alla..
- det som hände nu inatt, hände det på rikgtigt eller var det bara en dröm?
alla säger att det hände på rikgtig och att jag är tillsammans med Englands prins <3 jag är så lycklig och linnéa är med mig och är sjukt glad för min skull <3  alla är glada <3

så vaknade jag och jag visste inte om det var sant eller inte :(
sen kom jag på mig själv, nej Amanda den kan inte vara sann eftersom du ligge i din säng och du skulle aldrig hinna åka till england fram och tillbaka på 1 natt..
men drömmen sitter sååå starkt i mitt huvud, jag ser allt lika klart nu som när jag drömde den inatt <3

jag måste säga.. det var en UNDERBAR dröm <3


bild från kryssningen <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken fin blogg du har :) <3

2009-08-01 @ 11:53:19
URL: http://josefinlu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0