JULLOV<33

jaha.. då var det jullov<3 riktigt sköööönt..

Fredag:
japp sista dagen.. drog till skolan fick massa fika o sånt julmussst.. sem sen fick jag studieintyg och mina betyg.. (inte alls dåliga.. bättre an va jag trodde)

sen hem till linnéa på julavslutning, bytte julklappar ogrejer..

Lördag:
vaklna hos Linnéa, hon väckte mig o emma.. hon hade gjort frukost.. emh sen så ja kollade vi på datorn och gick ut me hunden lite också..
emh sen kom mamma o hämta mig då hem o käka knäck haha...


Söndag:
emh... vakna 6 på mogonen, låg o kolla på film till 9 sen frukost.. sen julstäda..
sen gick jag ut o gick 6 km me pappa sen fika o se Nina o Tonys lilla Milo :) göllig som jag vet inte vad..
emh sen gå igen.. sen hem o fortsätta städa.. sen musik.. sen käka..
sen ja nu datorn :D

3 dagar kvar till JULAFTON!!! omg.. <33!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0