Opassande!

Men allvarligt? Hur kan man bli förkyld nu?? Det är liksom lite opassande känner jag! om 7 dagar tar jag studenten och, nej, då vill jag inte vara sjuk! Kan ha varit pusskalaset med Zam igår som gjort mig förkyld.. Ja alltså hästen Zam, världens goaste häst som anfaller en med pussar i ansiktet när man kommer in i boxen... skulle kunna vara det som startart, eller så är det att vi red ute.. eller så är det båda.. Men fortfarande JÄVLIGT opassande!

För övrigt så måste ju dessa 7 dagar vara de längsta i hela mitt liv! Det känns som att dagarna, eller iallafall timmarna går så otroligt sakta! Kan vara för att det inte är så mycket att göra, så att vi egentligen bara flummar runt mest.. who knows, ah inte jag iallafall...

funderar på att kolla så att studentklänningen sitter som den ska fortfarande.. Balklänningen också kanske?

Eller ba ligga i soffan och bli frisk kanske!
JA! smart idé!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0