Jag vill vända..

Jag vill väna upp och ner på hela skiten, hela livet.. Bara börja om helt på nytt och hamna precis där jag vill och sen bara köra. Nu orkar jag fan inte med den här skiten längre jag är verkligen så jävla fel och det fortsätter verkligen på helt fel spår, inte bra inte alls bra. Så därför vill jag ha en ändring och det är nu!! Jag är trött på att bara sitta och drömma mig bort hela dagarna, fan 90% av dagen är jag någon helt annanstans och är en helt annan människa, jag är trött på att bara drömma, jag vill leva, leva mina drömmar, vara den jag vill och drömmer om att vara, leva det liv jag så länge drömt om.. Det kommer vara försent annars, jag vill inte sitta där som vuxen sen och ångra att jag aldrig levde mina drömmar. Jag vill inte ha det här vardags livet alla lever, jag vill inte det ursäkta men fyfan vad tråkigt, jag vill verkligen inte det, jag vill inte ha ett tråkigt liv aldrig. Folk säger ofta att man också gör tråkiga saker i livet, ja och nu är jag trött på det tråkiga jag redan haft. Självklar har jag haft många roliga dagar nu också, inte så, men allt det tråkiga, bort, bort med skiten... Jag vill vara glad och lycklig nu, som förut! 

Jag börjar direkt med en förändring!! Det är att jag nu går till trafikskolan och börjar min teorikurs till körkortet!



Kommentarer
Postat av: Michaela

Gör dt nu så du inte ångrar dig!<3 jag stöttar dig!

Oh hjälper dig! Kramen

2011-09-14 @ 10:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0