vad gör man?

Hejsan... Bra dag idag, jag mår bra iaf! Men tror inte mina trevliga vänner jag hade här igår mår så bra idag xD hahah De blev nog liiite mkt dricka för några.. hehe oj då... Men vi alla hade jävligt kul iaf :D <3 Tack alla för att ni kom!
Annars idag, har jag varit i skolan en stund, vi hade öppet hus, men de va så lite folk så vi behövdes inte liksom.. Men Anders kom och han fick prova göra lite i verkstan :) SEn åkte jag med honom till falbyggdens och sen som lunch sällskap :) Kul att han kom tkr jag liksom :) Men ja, nej.. nu är jag hemma. Mamma och Mackan är i sthlm, så jag är ensam hemma.. Vet inte riktigt vad jag ska göra, har ju lite snacks kvar från igår och så. Men tror jag ska dra ner till Willys och se om jag kan fylla på godis skålen lite (A)

nu nfår de bli lite bilder från igår :)






gott  oblandat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0