well... I'm back?

Okey, jag utnämner mig själv här och nu till Sveriges sämsta bloggare! Den här sommaren har jag inte bloggat ett jävla skit, så jävla illa!
Jag tänkte nu dra igång och blogga här i höstmörkret, kanske det är så att jag lyser upp någon mörka höst med mitt bloggande, kanske jag får någon peppad till att göra något...
Det är nämligen såhär, jag tänkter lägga till, eller mer börja blogga lite om min träning och ja, kanske se om det ger något resultat...

Jag har ett 4 dagarsprogram som jag följer just nu (började förra veckan)

Då kör jag måndag- torsdag!

Måndag, Onsdag är det ren styrketräning på gymmet! Då kanske jag bloggar om antal, vikter, sekundrar, minuter, ja det jag gör under mitt träningspass helt enkelt!

tisdag, Torsdag kör jag pass! Tisdagspassen är det tanken att jag ska köra Yoga och torsdagar Zumba.

Jag har laggt upp min träning på detta sätt för att för det första så vill jag inte känna ett krav till att gå till gymmet under en helg, utan får jag in ett pass då, eller ''aktiv vila'' så är det bonus!
Jag har valt just Yogan och Zumban för att det är en annan typ av träning än den som görs i gymmet, yogan är lite lugnare och zumban är mer kondition/ pulshöjande träning, vilket gör det lite varierat så!

När jag gymmar kör jag hela kroppen, det är mest vikter jag kör med, men även någon enstaka maskin.
Jag har fått mitt styrkeprogram av en PT på sats och det är det jag följer!
 
Så ja, jag tänkte väl försöka blogga lite om det, för både er och mig själv så loggar jag även hur jag tränat och om jag blir starkare ;)
 
Sen får jag väl ta och dra igång min lilla över tänkande hjärna igen att börja tänka sådär mycket så att jag har något halv flummigt att skriva!
 

See you soon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0