lite allt möjligt..

Ja, som ni märkt så hart jag inte laggt upp några flera inlägg på ett tag.. Ska jag vara ärlig är det för att jag tyckte att tränings inläggen var rätt tråkiga.. Så jag skippar dom, jag kan skriva att jag tränat, men jag tänker inte skriva massa resultat och så, inte lika detaljerat iallafall! jag kan dock säga att jag ökat på vikter ganska reält senaste, eller iallafall 5-10kilo! Tycker dock inte att de tar så mycket, men ja vi lär märka :)
 
Annars så är det lugnt som tusan, jag är så sjukt sugen på att pyssla, skapa något. Men det är så mycket jag vill göra så jag vet inte riktigt vart jag ska börja haha :)
 
Annars mina kära vänner så är det nu 51 dagar kvar till jul.. Jag kommer ihåg när man firade 50dagars inför studenten, dom 50 dagarna efter det gick ju så fort och plötsligt var dagen där.. Jag hoppas att det blir samma sak igen, att julen plötsligt är här :)
 
Jag ska försöka att blogga mer ofta och roligare inlägg :)
 
Nej jag får väl ta och kolla om det finns något för mig att skapa nu då :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0