Utrensning så tråkigt!

Fyfan vad det är tråkigt att rensa ut en massa skit! Men fan vad det behövs! och eftersom att jag kommer att flytta minst 2 gånger iår så behövs det ännu mer. Ja juste kan ju passa på att säga det också! Jag ska ju flytta till Stockholm nu när jag tar studenten, men jag ska även flytta här i Falköping, tro det eller ej! Men vi flyttar till en annan lägenhet här i stan så att Maxen får närmare till skolan och närmare tågstationen så kan vi sälja bil och grejer! Toppen! Det roliga är ju bara att vi flyttar i Maj och sen flyttar jag till Stockholm i Juni, det går fort i svängarna!
Så därför börjar jag rensaut en massa skit nu på en gång så kan man bara flytta sen när det väl ska flyttas. Får ta en utrensning hemma i Stockholm sen också, där har jag ju ett gäng prylar redan nu som jag verkligen inte behöver ha kvar... Jag är ju expert på att behålla en jävla massa saker i onödan, så nu har jag blivit bättre på att släppa taget och bara slänga ut skiten, vafan ska man med de till liksom?? ingenting! absolut ingenting faktiskt såååå ja nu gör jag mig av med en heldel grejer faktiskt... Sen så tar jag inte lika mycket plats i förråden heller! Nu har jag fan bara en kartong kvar i förrådet så nu kan dom fan inte säga att det är min skit som står där i för det är det då fan inte!! nu får dom fan rensa ut sin egen skit själva, för nu är det andra gången jag städar iordning det där förrådet, och förrådet/städskrubben här uppe äre fan jag som städar ur hela tiden också..

hur ska dom klara sig utan mig som deras lilla städtomte här hemma när jag drar.. herregud...


Kommentarer
Postat av: Isa Blomgren

Släng ihop en Bloppis! :D

2013-03-03 @ 20:53:32
URL: http://isablomgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0