positiva FREDAG!

Är det bara jag som tycker att fredag låter som en ledig dag? ... om man blandar engelska och svenska lite så, jag tänker Freeday! lite svengelska på uttalet liksom!

Meen det var inte alls det som var tanken med dagens härliga fredagsinlägg! Denna fredag är Amanda på topp och känner ba just go for it girl! nej men vafan jag kände att alla vill ha lite fredags Pepp och ladda inför helgen så jag tänkte mest bara smitta av mig av min happiness till alla er andra liksom!

Jag vette fan egentligen varför jag är så jävla happy idag, men jag bara är det helt enkelt, love life liksom! nu kör vi, lite den inställningen är det idag...

Nu slänger vi in lite positiv energi här...

*Problem är till för att lösas!
*Don't dream your life, live your dream
*Love life
*Rädsla är bara en känsla, den går att övervinna!
*Älska dig själv, du är bra som du är!
*Just do it!
*Ge ALDRIG upp, allt går och går det inte så var det inte tanken att de skulle gå heller, men ge inte upp!
*Live like theres no tomorrow
*Våga satsa allt
*Var dig själv, alla andra finns redan
*Gå på aw och ta en drink!

Om ni tar en Aw får ni gärna ta en drink för mig också!

Nej men vafan girl power liksom, fan kör på be crazy, live your life never give up liksom, lite så!
Nu har Gyllenpanzar slagit i huvudet tänker ni! HA tänk så fel ni har, det har jag inte jag är bara allmänt glad idag, haha så roligt!
och det där med att stå i spegeln och öka sitt självförtroende med att stå och säga komplimanger till/om sig själv.. pfff skit i spegeln och säg det ändå, då fastnar det i huvudet och inte i spegeln!!

Så nu önskar jag ALLA en grym fredag, kör all in vad ni än gör..Tänk inte, bara gör det!.. Våga satsa!.. Titta inte bakåt, du har framtiden och nuet framför dig!... Var galen, älska dig själv och kör på du har inget att förlora!!




Ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0