Mar. 25, 2013

Åh fina Stockholm äntligen är jag tillbaka! Jag är dock inte här för att stanna än riktigt, men jag är här och föbereder för att kunna flytta in i Juni... Härligt! I veckan blir det att städa (ordentligt) är ju en del damm efter renoveringen kan man säga! rensa ur kartonger, slänga och ge bort prylar/kläder... Jävlar vad fint det ska bli.. Har även slängt in ett litet sminkbord på önskelistan här hemma.. Ah fan det har blivit riktigt, riktigt fint här hemma.. Eller som jag säger, det är riktigt sexigt här hemma, man känner sig nästan själv helt sjukt sexig i denna miljö liksom.. haha, härligt med självförtroendet på topp alltså haha! Nej nu får det bli att fortsätta packa upp och städa lite :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0