2 dagar...

Två fucking dagar kvar.. jag har sagt det förr och jag säger det igen.. FYFAN VAD SJUKT!!! Denna måndag, två dagar innan studenten har jag verkligen inte gjort speciellt mycket, vaknade lite, kolla tv, käka frukost. Ja allt sånt där ni vet.. Leonie ville ha lite sällskap på skolan så jag åkte väl iprincip ner och hämtade henne och drog ner på stan och gjorde alla sista inköp till studenten, så drog vi en liten glass och hade det soft liksom.
Det är nämligen så att denna vecka är inte schemalagd, och betygen sattes i fredags så nu väntar vi bara på att dagarna ska gå liksom.. Gör inte mig något ioförsig hehe ;)

Sen pepprade jag på min lilla lycka med en helt jävla fantastisk hopplektion! Jävlar vad bra det gick och jävlar vad lycklig man blir då.. jag har den här "jag är så lycklig, jag är så lycklig" i huvudet hela tiden liksom... Jag bara älskar den där hästen, jag säger fan det. Att köper jag häst så ska jag köpa en häst som Zam, älskar den hästen alltså!

nää nu ska jag äta glass med min kära mamma.. som hon själv sa "ska vi göra något läskigt?? äta glass ur paketet!" varför det är läskigt det vet jag inte, men tydligen är det så det är ;-)

JAG E SÅ LYYYCKLIG, JA E SÅÅÅ LYYYYYCKLIIIG!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0