Planerar studenten..

Damn så underbart! I år tar jag fan studenten och det är ju helt jävla fucking awesome liksom! Men innan dess så är det några skoldagar kvar.. eller några och några det är ganska många hahaha Ett par veckor, månader typ sådär! Så nu har jag all tid i världen på mig att planera och fixa inför detta stohej, i skolan har vi redan fixat flak och ljud, så det är fixat det som ska fixas nu är de man gör student veckan liksom, när man fixar det sista! Men det ska fixas och planeras här hemma också! Man ska bjuda in vänner, familj, släkt och allt sånt där och eftersom att det är så mycket folk uppifrån så måste man kolla vad de finns för sov alternativ, ja ni vet allt sånt.. Sen ska jag nog fan kolla lite fint dekoration och sånna grejer, hihih visst fan ska det vara dekoration! Jag verkar vara en såndär liten dekorations nörd eller nått. Men ärligt dekoration gör myckat faktiskt, man får in känslan lite mer då.. Men liksom tänk er ett barnkalas utan färgglada ballonger, och sånt där krusidull i olika säger, vad heter det? cerpentiner? nej jag vet inte men sånna där man blåser ut så blir det långt ''krulligt'' grejs i papper... Sånt, tänk ett barnkalas utan sånt där. Eller tänk typ hmm.... Ett bröllop utan blommor, vitt, rosa, pärlor, och allt sånt där krusidull... Ni fattar, man ska ha speciella dukningar, eller dekoration eller liknande för att det ska bli det där lilla extra! :)
 
129 dagar kvar- tick tack, tick tack ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0