Nytt år!!

Jaha då har vi gått in på ett nytt år, året är ju nu 2013... Året då jag typ startar ett nytt kapitel i mitt liv liksom, det är mycket som kommer hända iår. En del saker vet jag och en del saker kommer bara dyka upp utan att jag ens vet om det... Det är lite läskigt måste jag säga! att liksom inte veta förens man är där, det är ju liksom svårt o påverka saker man inte vet om. Men de blir säkert bra...
Jag har en känsla av att det kommer gråtas en massa iår, eller iallafall mot sommaren, då tror jag att det kan spillas lite tårar så att säga...

Jag har funderat en del på det där med nyårslöften.. Man kan ha flera stycken va? Jag vet ett som jag ska ha och de är att bli lite smalare, sen skulle de kanske va allmänt nice om man höjde självförtroendet en aning också, men de kommer med i första... Sen så skulle de va nice o kuna köra gärnet och inte tänka så mycket hela tiden... hmmm.. Jag får ta och tänka på det där lite tror jag..Men bättre självförtroende och bli smalare de är fasta grejer! sen vet jag ju inte vad som händer i höst, men en grej till skulle kunna vara att jag ska följa mina drömmar, de är ett bra nyårslöfte och att leva livet!

Nej men hade alla en trevlig kväll/natt på nyår då? jag hade en fantastiskt dag/kväll/natt tillsammans med vänner och familj! Det kunde inte bli så mycket bättre, otroligt lyckat! :-)

gott nytt på er! <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0