kläder vilket mysterium..

Ja men god morgon, eller ska vi vara lite sexigare och säga good morning... Nej nu ska vi inte vara sånna.. Hoppas ni sovit gott och drömt söta små drömmar.. gud så till gjort!
Jag har iallafall piffat eller gjort snyggt i min garderob i morse, hängt in massa kläder om inte annat. Den är så in i helvete liten, jag behöver en större garderob, mer plats till mina fina klänningar, kavajer och sånt där ni vet.. Funderar på att rensa ut skiten också finns mycket skit där i! som vanligt liksom, tänk om man bara skulle ha kvar kläder man använder oftast liksom, haha de skulle inte vara mycket, man skulle heller inte ha något att byta med heller så något sånt ska vi inte göra.. Eller så är det de att man har mycket kläder som man liksom växt ifrån... Det där med kläder.. vilket mysterium liksom...

God morgon på er, ha en grym fredag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0