inte tomat igen!!

Men god morgon på er! hoppas alla haft en bra vecka även om jag inte lagt upp nått ;-) Nej men jag har haft en jävligt lugn vecka faktiskt, mamma och mackan har varit borta hela veckan så jag har varit själv och chillat... Mohahaha ingen som kör med en och ingen som tjatar ;-) haha nej så hemska är dom verkligen inte! nu var jag inte snäll.. Emh men ja jag var iof bara själv mån-tor så det var inte exakt hela veckan, men chill har det varit! :-) Man har liksom haft tid att hinna tänka lite för sig själv, beställa hem skor för sig själv... och den där jävla krämen, ni vet den där jag skrev om som gjorde att jag blev röd som en tomat???? jag tänkte okej huden måste vänja sig de sa hon på sjukan.. Såå jag började trappa upp innan jul med att i typ 2-3 veckor köra vartredje dag, sen så har jag kört varannan dag i typ 3 veckor och tänkte nuu kan jag köra varje dag som man ska... började i måndags, i onsdags så började jag känna den där små brännande känslan och sen blev jag tok röd igen och hela ansiktet såg ut att ramla av, asså typ torkat ur helt o hållet... aj!! sååååå jag funderar på att bara köra varannan vecka istället faktiskt, de verkar funka bra för mig liksom!

ääee nu blire frulle här :-P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0