Ingen vanlig dag!!

 
Nej idag är det ingen vanlig dag..... Det är ju förfan min födelsedag!! HALLELUJAH!
19år.... På riktigt, ska jag vara ärlig?... Jag känner mig fan gammal... Liksom, det är ett stort hopp mellan 17 och 18, sen nu blir det också ett stort hopp mellan 18 och 19.. Jag menar, när man är 17 så är man såå nära att bli 18... när man blir 18 blir man myndig, får rösta, gå på krogen, shoppa på internet och sånna saker.. Så känns det som att de flesta festar gärnet de året dom är 18 bara för att dom kan, för att man får liksom... 19.. Dågår man förbi det dära ''fjortis'' festandet, supa varje helg bara för att man kan.. Haha liksom när man är 18 då firar man hela året 18 liksom.. 19 då ba hoo, japp jobb? barn? gifta sig kanske??.. Hahah neej nu ska vi inte överdriva riktigt, men lite så ;) usch.. tänk 20 sen då.. oooh...my....god....!
 
Men GRATTIS till mig idag dåå :D
 
 
 
Från Jul och Nyår :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0