God morgon, måndag!

Asså ursäkta men nu är jag förvirrad... För det första så har jag vänt på dygnet och kunde inte somna förrän 4 tiden, fuck you kände jag då lite granna sådär va.. Jag har börjat ställa in mig på att skolan ska börja så jag har ju liksom ställt klockan.. Det är inte lockande att veta att klockan ringer 06.30 när man somnar vid 04 liksom... MEN jag är uppe! jag kan utan problem vända tbx!
Men jag blev ju orolig, jag vaknade vid halv, och ingen är vaken.. mamma brukar va uppe runt 6 och härja innan Max vaknar och nu ba ingen vaken.. Jag låg i sängen o ba varför är det ingen vaken??? är det söndag?? går min klocka fel?? vad för är felet???? Nä egentligen inget fel, bara att dom gick upp en kvart senare än mig.. DET BRUKAR INTR VARA SÅ.. herregud vad orolig jag blev jag ba whaat??
Vad händer idag då people??
Själv ska jag softa sen ska jag nog göra något åt mitt rum, de måste fixas asså!
Mysa med lillebror står med på listan, han har längtat ihjäl sig här hemma, ååh det var så hemskt. Mamma berättade att jag kommer flytta i sommar och Max blev så jävla ledsen, han hade typ börjat gråta.. aaw hjärtat liksom :-/ Han kom in till mig nu på morgonen, så söt så knackar han försiktigt på dörren och går inte in förens man svarar.. Så han öppnar när jag svarat och lyckan som typ såg ut att sprida sig i hela han.. Han sprang fram till sängen och kastade sig på sängen så fick man världens gosekram <3. Sen låg han hos mig en stund och gosade, haha han bjöd fan på en puss också inte alla dagar haha :-) söta Maxen <3

Vet ni en lite rolig grej? igår den 6januari? Då, då var det 150 dagar kvar tills jag tar studenten, då kände jag såhär "omg 150 dagar är ingenting" och det var då jag kom på att, ja och de är ännu färre skoldagar! såå jag satte mig med ett litet block, penna och telefon.. mmh, skolan börjar onsdag, okej, det är 2 lov, 42 helgdagar (lör, sön) och 3 "lov dagar" Då blev det endast 93 skoldagar kvar då under 2013... wonderbart!!

Hoppas ni får en bra måndag alla där ute!!



mysbild från morgonen får starta denna dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0