FantastiskDag!

Då var min fina födelsedag över för denna gång... 19 år.. då har man nu levt i hela 19år... tänk så otroligt mycket det är asså, egentligen! Jag blev väckt imorse av mamma och lilla Max, med paket på sängen, sen en liten mys stund med Max.. sen mys frukost och sen fixa sig inför skolan.. Sen var det väl en ganska vanlig skoldag skulle jag tro, hade ea möte och där sjöng dom för mig och bjöd på tårta, gulligt av dom! :-) sen på kvällen blev det middag i Skövde med lilla familjen :-) Max åt mer av min paj än sin egna efterrätt, haha sem slänger han ur sig att han uppskattade att jag matade honom haha och städa var jag bra på också sa han.. haha ja framtid som hemma fru kanske? haha! Jag har fått många fina gratulationer på både Facebook, telefon, sms, insagram och irl! underbara människor! <3 hmm det är lite tråkigt att pappa är så långt bort bara, o inte få fira på dagen med familjen i Stockholm, men det är så det är, kanske nästa år igen när jag flyttat dit :-)

Tack för alla fina presenter, jah har fått typ allt från en ny dator, till hoody, till seans, till presentkort, tidning, pengar på hoppkontot, parfym och än är jah inte helt färdig firad.. otroligt! så otroligt tacksam för allt <3 tack <3

Det här året ska jag skriva historia, de kan ni ge er fan på!! <3
























Kommentarer
Postat av: Pappsen

Bra att din dag var en bra dag!!
Älskar dig hjärtat!!

2013-01-15 @ 11:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0