Depp statusar och attention whore...

 
Ni vet sånna här deppiga statusar på Facebook? Sånna typ 95% skriver bara för att få uppmärksamhet?? Ni vet sånna statusar... Jag skrev en heldel depp statusar förut, typ bara depp statusar om hur skit allt va och hur tråkigt allt var osv osv. Ja någon uppmärksamhet fick jag inte, haha jag fick nog mer skit för mina statusar faktiskt, roligt nog... Inget illa menat nu lilla mamma... men min mamma gick i taket när hon såg mina depp-statusar, helvete va arg hon blev.. Det var nog mer för att hon inte riktigt inte visste vad hon skulle göra, känslan av att inte räcka till.. Så skriva depp statusar för mig betydde att mamma blev arg, ledsen eller hur det nu var hon kände... Hon är lite svår tolkad ibland... Så jag har lagt ner med mina depp statusar, jag tror även att jag dragit ner med mina depp inlägg här på bloggen också.. Men varför egentligen? Asså om jag känner för att skriva hur kasst det känns att de inte händer något kul just nu, får jag väl göra de? eller ja nej jag får, men kanskeinte kul för er att läsa, men min blogg, miitt liv! är du ointrisserad så är det ingen som tvingar dig att läsa juu! :P Men vi ska försöka vara posetiva här ju ellehur! ja...
Något jag mer tänkt på är att jag skriver om mig själv mindre och mindre, förut skrev jag egentligen mer om min dag, nu skriver jag lite oftare lite mer ''allmänna'' saker..
 
Men tillbaka till deppiga statusar... Det som är lite komiskt är att jag själv stör mig helt fruktansvärt på folk som skriver deppiga statusar, om man skriver någon nångån så liksom okej, du ville dele med dig av att de går dåligt i skolan, att du är sjuk och att kusinen dött.. okej... men när man varje varje dag skriver inlägg om hur deppigt allt är, då är det nog mest för uppmärksamhet och det stör jag mig på.. vet inte varför.. kanske är det för att jag själv lite utav en attention whore, det märks inte jämt eftersom att jag inte vill att folk ska tycka att jag det, men jodå, jag spelar smart och får den där uppmärksamheten men lite diskret ;) Haha tillexempel, skulle jag bara posta ego bilder på facebook så skulle folk tycka att jag är en attention whore, men postar jag ego bilder på instagram då är jag inte de lika mycket... Eller är du på en fest, be folk ta en jävla massa kort på dig med din egen kamera så har du massa bilder på dig själv som du kan lägga upp på facebook, då blir det inte lika uppenbart att man är en liten A-H som om man hade lagt upp egobilder.... Men de kan man göra ibland också haha... Fuck nu avslöjade jag mitt trix... Nej men ärlig så älskar jag att vara med på kort och på film, ni vet julkalenderna jag gjorde 2010, den gjorde jag ju bara för att jag ville vara på klippen, sen tar man inte andra för att det inte ska bli lika uppenbart, haha och de blir roligare såklart! Ska jag vara ärlig så tar jag minst typ 50 ego bilder per dag, och är man fixad någon dag och är lite extra snygg då tar man 10X mer egobilder....  
 
Hahah är det här sånt man verkligen ska erkänna här eller?? Hahah ja jag har ju precis gjort det så vafan!
Just nu finns det 2 907 foton taggade på mig på facebook.... när jag är uppe i 3000, då ska jag lägga ut världens egobild ;)
 
Bara för att vi snackar om det.......
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0