våren på G

Idag var det verkligen en äkta och härlig vårdag! det var till och med så att jag satt på balkongen i underkläderna och solade en stund på eftermiddagen.. Det stog att det bara var +2 grader men det måste ha varit varmare. Jag litar inte helt på mobilen när det gäller temperaturen.. Sen kan det vara så att det liksom är lite i lä våran balkong och solen rakt på, så att det var strålande sol och ingen vind alls.. kan ha varit så! Men härligt var det, att kunna dra av sig överflödiga kläder och kunna njuta av värmen från solen..Och nu är det ljust länge asså! igår runt 20 tiden så var det fortfarande ljust och det kändes så himlans härligt faktiskt.. underbart!

Men en sak tycker jag är så rolig, tittade lite på nyheter och nyhetsmorgon och där var det lite snack om att våren var så sen.. Men vadå om det är vår mellan mars-maj typ då är det väl nu den är? Självklart fattar jag att dom menar att värmen kom sent. Men vadå det är ju fortfarande vår månad, det betyder ju inte att sommaren blir sen.. Jag tycker att det är lite drygt det där med att nej det är inte vår förens det är över 0 grader under ett visst antal dagar.. Är det april/maj så är det vår, har alltid varit vår och kommer kanske inte alltid vara det men typ, januari och februari är vinter månader, mars är typ som november, det händer ingenting, varken vår eller vinter.. sen kommer våren i april! Så är det i min värld sörreni och nu ska det vara så i alla andras världar också.. Nej jag skoja...

Nu är det iallafall vår i min värld och om jag tolkar Facebook och Instagram rätt så är det folk som håller med mig!!

VÄLKOMMEN EFTERLÄNGTADE VÄRME!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0