Torsdag va?

Visst är det torsdag idag? uuuuuh vad segt det går, borde det inte vara typ, ja jag vet inte typ fredag? eller typ nått långt lov eller något? hahah usch det är verkligen så segt just nu ju, eller är det bara jag som känner så? brukar väl typ vara så på hösten har jag för mig, men om det är så, varför är det så? hmm... Ah jag har iallafall gjort färdigt min sprint idag och den blev fin, blåa stenar som står för ''blå himmel'' sen står det ''skydiver'' på den, inte jättesnyggt graverat, men det står det :) Intervjuade en tjej som har sökt till att bli elevambassadör med oss, eemmmmh sen så har jag.... nej jag har inte gjort så mycket mer faktiskt.. Eller jo jag håller på med en kullås i skolan också så det har jag också gjort... emh... emh... emh.... Jo såallt så är det :) Nej men fan jag har inte funderat och grejat så mycket idag så jag har inte jättemycket att skriva, brukar försäka få in lite funderingar, meeeen inte haft några roliga idag... Ha, borde kanske göra min egna ord och menings bok eller något, jag har ju mina fina kommentarer lite då också då.... dom är ju så jävla klockrena! hahah nej men ah..
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0