smycken by gyllenpanzar

Ni har väl inte missat att gå in på smycken by gyllenpanzar på facebook och gillat sidan? Har ni inte gjort det tycker jag att ni borde göra det ;) På sidan smycken by gyllenpanzar hittar ni alla smycken jag gjort under mina 3år på gymnasiet, jag tyckte att det var dags att visa mina fina saker offentligt och det verkar ha gjort succé. Okej tro inte något överdrivet nu! men det är närmare 40 likes och jag har fått några som skulle vilja ha vissa saker, vet dock inte om jag har tid att göra allt detta, så jag får se än så länge om jag kan ta emot beställningar på allt.. Jag menar vissa saker går att göra på en dag, vissa saker tar någon vecka, kanske mer och jag måste hinna med skoluppgifter och projekt också.. Men jag har tagit en beställning faktiskt från någon jag inte vet vem det är, så det blir första beställningen till någon som bara tycker att mina saker är fina... Det är självklart en gemensam vän, med en av mina vänner på facebook, men det är kul när det är andra människor som hittar ens smycken och tycker om dom!
Detta leder till att jag inser att wow detta kanske skulle funka, vad fan gör jag då? jag kan ju inte bara lägga ner med mina saker och min design eftersom folk tycker om den.... Då måste jag lösa detta, jag ska nog börja skriva upp mina mått, vikt osv på sakerna jag gör, så kanske jag senare om sidan skulle gå ännu bättre och få mer efterfrågan kunna lösa själva tillverkningen via en guldsmed eller kanske mindre fabrik eller liknande... Hmm..... Eller så får man göra en mini verksta och fortsätta göra saker fast på hobby nivå. Jag menar såga, fila, borra och sånt är inga problem, det behöver man ingen större verkstad till liksom, kan man göra hemma bara man har grejer, det är löda som är stora problemet, men jag kan utan problem göra ett hänge utan att behöva löda....
Nej, men som sagt gå in och gilla sidan om ni inte gjort det :) läk til sidan -> Smycken by gyllenpanzar 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0