Sista tiden...


Tror jag drog in en halv deppi stämning på hantverk i några sekunder idag när jag drog att detta vi gör tillsammans denna termin är sista gången vi gör.... Som sista jullovet, sista alla lov, sista gången vi kommer ha lussefirande tsm i klassen, allt är sista gången, vi kommer ju aldrig göra dessa saker igen som en klass och speciellt inte saker som har med hantverk att göra.... Jag vet att det är ett helt år kvar, 10 månader faktiskt... Men det är ändå sista tiden! därför ska det börjas dokumenteras vill säga fota, filma och andra saker som händer den här terminen.. NU blir det kors i taket, men jag har till och med tanken i huvudet att jag aldrig någonsin kommer kunna göra ett eget smycke efter jag gått ut... Eller jo men jag ska inte jobba som guldsmed, så kul är det inte. Men nu kan jag ändå göra saker jag själv vill ha, har gjort massa fina saker och de kommer jag fan aldrig kunna göra igen då.. hmmm.... snacka om sista tiden får göra alla skoluppgifter snabbt så att jag kan göra en massa fina saker till mig själv innan jag går ut, hahahah :) Nej men det känns inte riktigt som att man går i trean än faktiskt, det ända är att man känner att man liksom har grym koll, men annars så är det liksom det vanliga haha... sjukt, men det är skönt att det snart är slut...
 
Jag har tyvärr ingen dagens outfit bild idag, men det va gråa mjukisar och en vit tröja, till de blev det vita converse :)
 

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Det är både glädje och lite sorg i såna tankar. Men de betyder att man är på väg att avsluta något för att påbörja något nytt och spännande!!
Förändringar är alltid lite småjobbiga. Men det som kommer efter är ju så spännande.. för man vet ju inte vad det är än??!!
Men det låter som du har rätt inställning till sista året. Du tänker njuta av varje sekund och inte missa ett enda ögonblick!! Det låter klokt, roligt och spännande!

2012-09-06 @ 08:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0