rätt eller fel?

Jag har börjat fundera på en grej, eller det är en grej som gnager i mig kan man väl kanske säga... fast nu kom jag på att jah inte vill säga exakt som det är, men kan försöka med andra ord... Alltså jag skulle inte säga att jag är som andra tjejer i min ålder, jag trodde förut att det var något bra.. Men jag är inte riktigt säker på om det faktiskt är så bra längre, jag menar jag vill kanske också göra vissa saker 18åriga tjejer gör, men det går bara inte.. Jag har hela tiden tänkt att det liksom bara varit dålig timeing eller bara varit att det inte skulle bli så... men jag börjar fundera på om det är mig det liksom är fel på, jag fattar liksom inte vad gör andra som inte jag gör, eller vad gör jag som inte andra gör... eller vad har andra som inte jag har och vad har jag som inte dom har... jag tror att folk dömer mig ganska fort och de verkar aldrig vara speciellt bra, liksom folk märker vem jag är efter ett tag men varför?? varför ens döma mig innan ni lärt känna mig??
fast nog vet jag att det är lite fel på mig också faktiskt... men det är väl så det är helt enkelt, men jah skulle vilja ändra på det om det är så...

magaaad vilket dystert inlägg... meeen ibland så mååste man skriva av sig <3

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Varför skulle du ändra på dig!??!! Du kan säkert utvecklas vidare.. Men det ska ju ske på dina vilkor.. Sen ska man ju bry sig om andra människor och "möta" dem. Men aldrig ändra på den man är själv!! <3

2012-09-24 @ 20:42:51
Postat av: Pappsen

Varför skulle du ändra på dig!??!! Du kan säkert utvecklas vidare.. Men det ska ju ske på dina vilkor.. Sen ska man ju bry sig om andra människor och "möta" dem. Men aldrig ändra på den man är själv!! <3

2012-09-24 @ 20:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0