Precious mässan

Tänkte dela upp helgen i dom större eventen, blir lite roligare o läsa om.... börjar med mässan i stockholm!!
 
Kom upp till mässan vid 11 tiden och började kolla in alla fina montrar med smycken, klockor, pärlor, stenar och massa annat som har med smycken och tillverkning att göra! :) Vi träffade kändisar som Veronica Maggio och Maja Gullstrand, Laila bagge's märke var på plats men vi lyckads aldrig springa på fröken bagge i egen hög person ;) Men jag bara älskar Lailas märke rock of sweden, riktigt häftiga smycken där tycker jag :) Det var en trevlig mässa men det bästa måste ha varit roulette bordet inna i Ketonik montern, där kunde man spela om fina fina priser, jag spelade massor men vann fan inget, men mina söta vänner gjorde det så jag peppar på dom ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0