onsdag mitten på....

God morgon.. Idag är det onsdag mitten på skolveckan hääärligt! inga skumma drömmar inatt iallafall, det tackar vi för! Men en till sak som är as drygt är jag har börjat att vakna en tid mitt i natten och tror att det är morgon.. i 3 nätter irad har jag vaknat runt 1- halv 2 tiden, ba shopp vaknar- klar vaken tar upp telefonen som jag alltid gör när jag vaknar och ser då tiden... Då ba god natt Amanda du ska inte vakna nu!!

haha juste på tal om telefonen! som jag sa så, det första jag gör när jag vaknar är att ta upp mobilen, kolla om det är nått på facebook, kollar om man har sms och mail sen kollar jag en app jag har som uppdaterar på natten och sen sätter man på tv:n- vakna med the voice oftast. seen så gör man allt sånt där typ duscha o fixa sig... haha nu vet ni hur mina mornar ser ut.... Hur ser era mornar ut?? tell me! :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0