Lördagsmys <3

Det har varit en riktigt, riktigt soft lördag kan jag säga, vaknade ju som sagt vid halv7 imorse, såg kvar i sängen till kvart i 8 ungefär sen började jag höra att resten av lägenheten började vakna till liv.. Sen blev det iväg till grolanda och titta på när lillebrorsan Max spelade ''cup'' Man får ju inte kalla det cup när dom är så små, men poolspel eller vad det nu kallas, dom spelade iallafall 3 matcher, vann 2 och spelade lika på en, så dom var duktiga... Sen blev det bara hem och tare soft, ligga i soffan, hålla kolla på min smycke sida på facebook.. vid halv 7 tiden skjutsade jag ner mamma och mackan till tåget, dom for till skövde för egen tid, käka och bara ha det trevligt. Själv åkte jag o köpte mys och åkte hem och myste till det här hemma i väntan på att jag ska åka och hämta dom i skövde.. när dom vill bli hämtade....Haha snacka om ombytta roller, det brukar oftast vara föräldrarna som hämtar sina barn när dom är ute på något och vill hem sent, nu är det jag som hämtar dom när dom vill hem sent... Men jag har inget imot det, hellre att dom kan ha en kul och trevlig kväll och inte behöva tänka på tåg, än att sitta och känna sig sterssad över tåg tider osv...
MEN det går ju ta mig fan inga bra filmer på tv idag, och jag e trött på körslaget och allt sånt där, jag va fett filmsugen, men jag orkar inte hålla på o koppla datorn till tv:n, visst det är bara två sladdar, men ändå jag orkar inte, sen har jag inte roliga filmer på datorn just nu heller så, så jag hoppades på bra filmer på tv men nej inte det heller.... okej bruce den allsmäktige är ganska bra, men den missade jag så haha, jag får väl skylla mig lite själv kanske :)
 
Hoppas ni alla haft en mysig lördag <3
Puss puss <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0