kollar upp!


Jag är en jävel på att kolla upp saker åt folk och kolla upp folk.. Visst låter det sjukt! men det är faktiskt sant jag sitter ofta och kollar upp så mycket info jag kan om en person på nätet, det kan vara fb, andra sidor jag kanske t o m googlar någon då och då och jag kan ärligt säga att man får upp en jävla massa info om personen ibland när man googlar dom, ibland kanske någon bild... Det roliga i detta är att det är så fruktansvärt kul, speciellt om man kanske letar efter något och man hittar det, då är det sjukt kul, eller om man bara ska reka lite saker, hmmm det är super kul asså.... Herregud jag låter ju störd nu, jag gör ju inte detta i något dåligt syfte för att jag är ond, utan mer bara för att det är kul att veta saker om kanske en person eller en sak tex, negatia är väl att jag ibland gör det med personer för att få en uppfattning om vem det är, kan vara så att man dömmer fel..... fast jag kollar ju bara saker som går o kolla. Något jag ofta kollar är killar som kompisar gillar, dom kollar jag för att checka så att mina kompisar inte blir blåsta eller inte får veta saker denna kille kanske har bakom sig eller liknande saker.... Kolla upp om saker folk säger är sant är också väldigt kul, detta kan låta hemskt men det är ganska kul att kolla upp olyckor o sånt och då menar jag vad osm hände, orsaker, vad vittnen ev har sagt osv, osv... sånt är mycket kul....... Jag låter ju säkert helt crazy nu ju men haha det är ju så haah varför ska jag ljuga för er? :P
 
Ni kan få in en dagens outfit på engång också :)
 

dagens skoooor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0