klubb kort...

Jag är en sånhär som har massa klubbkort på olika ställen, eller iallafall på ställen där jag vet att jag shoppar ofta. man asså det kostar ju ingenting och man får ofta en massa rabatter, så alltså kan man  ju handla billigare utan att behöva betala mer liksom :P förstår ni hur jag menar? Det är smart, man får ofta rabatt kuponger och sånt också och hur nice är inte det eller? Det är ju liksom as nice, tänk oss studenter liksom som inte har så mycket pengar, då är fan rabatt mycket värt asså :P haha Men jag handlar inte mat och sånt där med kuponger, gör ni det? Det kanske är en såndär sak man borde göra, handla mat på kuponger, jag menar det blir ju billigare och affärerna gör ju kupongerna för att dom har det erbjudandet så varför inte ta del av det? ...fast nej, jag skulle nog aldrig göra det ändå asså :P haha det är inte jag liksom, men handla kläder med rabatt grejer, wohoo inga problem!
Asså hur gör ni? använder ni mycket sånt där, eller tar nytta av klubb erbjudanden? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0