Instagram?

Asså det här instagram jag fattar inte den stora grejen? asså ja man lägger ut bilder och skriver, så har man lite följare och sånt där... Men varför då? asså det är ju typ twitter fast med bilder? okej, det kanske är ganska kul, men det jag verkligen inte förstår det är varför har man instagram som är kopplad till fb? Om man vill lägga ut en bild på fb så går det bra att göra det på fb, antar att de flesta som har instagram har dom flesta av sina fb kompisar på instagram också.... Asså är det jag som är störd och inte ser grejen med det? Liksom funderar, ska man skaffa instagram eller inte?? hmmm.... men OM jag skulle skaffa instagram skulle jag absolut inte ha den kopplad till min facebook, det finns redan så mycket bilder där så det behövs inge fler. Sen som jag set så är det en jääävla massa egobilder på instagram så man framstår ju som väldigt ego då... eller? ...... Ja aså ni som kör på instagram kan inte ni ba berätta för mig vad den stora grejen med instagram är! :)
 
Haha bara för att, så tänkte jag slänga in den äldsta bilden jag har här i arkivet och visa er.... undra vad de e....
 

Jaha?? det var ju en rolig bild? hahahah not!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0